Reserveren

Hoe lang van te voren kan ik online reserveren?

U kunt zelf eenvoudig online reserveren tot 15:00 op de dag van de reservering. Na 15:00 vragen wij u te bellen (055-5420441) en kijken wij samen naar de mogelijkheden.

Kan ik mijn reservering kosteloos annuleren/wijzigen?

Reserveringen kunnen tot 2 uur voor aanvang kosteloos telefonisch geannuleerd worden. Wij brengen geen kosten in rekening bij het annuleren voor een reservering. Het wordt zeer op prijs gesteld als een reservering op tijd van tevoren wordt geannuleerd of gewijzigd.

Waar kan ik terecht met mijn feedback op De Smoezer?

Het team van De Smoezer doet er alles aan om uw avondje uit een geweldige ervaring te laten zijn. Mocht u desondanks toch op- of aanmerkingen hebben ontvangen wij deze graag per e-mail (info@desmoezer.nl). Zo komt het bij desbetreffende medewerkers terecht, zodat wij hiermee aan de slag kunnen en wellicht kunnen verbeteren.

Kan ik extra rustig dineren?

Nee, De Smoezer staat bekend als een gezellig restaurant. Wij hopen dat onze gasten onze naam ‘De Smoezer’ hoog houden door een leuke avond te beleven en lekker te ‘smoezen’ (praten) met elkaar. Wij zorgen vervolgens voor sfeervolle achtergrondmuziek. Extra rustig is het hierdoor niet.

Huisregels

Zijn kinderen welkom?

Wij richten ons op volwassenen. Kinderen zijn welkom, mits zij zich niet zonder begeleiding van hun stoel begeven. Aan tafel verwachten wij van onze jongste gasten dat zij andere gasten aan tafel en aan andere tafels niet tot last zijn. Wij hebben kleurboeken en potloden beschikbaar, hebben een klein cadeautje en zelf brengt u wellicht een Ipad met een koptelefoon mee. Wij beloven dat we lekker zullen koken voor uw kinderen, hun favoriete drankjes in huis hebben maar vragen uw begrip voor het feit dat wij verder niet zijn ingericht op kinderen.

Mag ik roken op het terras?

Dat mag, hierbij vragen wij u wel rekening te houden met omringende tafels.

Mag mijn hond mee?

Uw hond is bij ons uit hygiëne oogpunt niet welkom, voor geleidehonden maken wij een uitzondering.

Mogelijkheden

Kan ik met een gezelschap dineren?

Voor groepen groter dan 10 personen hebben wij geschikte oplossingen. Neem contact op via info@desmoezer.nl of kijk alvast op onze pagina: groepen.

Kan ik een drankarrangement boeken?

Nee, dit is niet mogelijk. Wij berekenen eerlijk wat u heeft gedronken tijdens uw bezoek. In geval van een arrangement is er altijd één partij benadeeld.

Kan ik een cadeaubon van De Smoezer kopen?

Jazeker, u bepaalt zelf de waarde, wij pakken hem feestelijk in en u kunt een cadeaubon ophalen bij ons tijdens openingstijden van het restaurant.

Kan ik bij jullie parkeren?

Wij hebben voldoende eigen gratis parkeergelegenheid direct naast ons restaurant. Ook in de omringende straten is parkeren gratis.

Kan ik komen eten met mijn dieet wensen?

Wij houden rekening met dieet wensen. Voor een glutenvrij of een lactosevrij diner hebben wij zelfs een speciale dinerkaart beschikbaar. Ook halal eten is mogelijk.

Betalen

Kan ik met een dinercheque /dinerbon/ dinercadeau betalen?

Nee, wij accepteren als waardebon uitsluitend onze eigen Smoezer cadeaubon.

Met welke betaalpassen kan ik betalen?

U kunt bij ons betalen met Maestro, Visa, Mastercard en American Express.

Kan ik zakelijk dineren en een pdf-factuur krijgen?

Dit kan, wel dient dit vooraf bij reservering aangegeven te worden en ontvangen wij graag per e-mail (info@desmoezer.nl) uiterlijk op de dag van de reservering de juiste facturatie gegevens en eventuele te vermelden kostenplaatsen/referenties/kenmerken.